You are currently viewing آموزش فعال کردن ردیابی مشتری در ووکامرس با گوگل آنالیتیکس

آموزش فعال کردن ردیابی مشتری در ووکامرس با گوگل آنالیتیکس

مسلما صاحبان فروشگاه اینترنتی باید مشتریان خود را ردیابی کرده و بدانند که میزان خرید به چه صورت است، از چه محصولاتی خرید بیشتر انجام می‌شود و مشتریان بیشتر به چه محصولاتی علاقه نشان می‌دهند. ردیابی مشتری به شما کمک می‌کند یک تجربه خرید شخصی بر اساس رفتار مشتری در فروشگاه آنلاین خود ارائه دهید. در این مقاله روش ردیابی مشتری در ووکامرس با گوگل آنالیتیکس را به شما آموزش خواهیم داد.

گوگل آنالیتیکس به شما این امکان را می‌دهد که ببینید بازدیدکنندگان شما از کجا می‌آیند و در وبسایت شما چه می‌کنند. به عبارت دیگر، به شما کمک می‌کند منابع ترافیک و همچنین تعامل کاربر در وبسایت خود را ردیابی کنید. برای پلتفرم‌های تجاری، Google Analytics یک ویژگی ردیابی خاص و پیشرفته را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد رفتار خرید و پرداخت کاربران را بهتر درک کنید. به علاوه، می‌ببینید کدام محصولات بهترین عملکرد را دارند و عملکرد فروش فروشگاه ووکامرسی خود را دنبال می‌کنید.

به طور پیش فرض، یک فروشگاه ووکامرسی به مشتریان شما اجازه می‌دهد تا یک حساب کاربری یا پرداخت به عنوان کاربران مهمان ایجاد کنند. ایجاد یک حساب کاربری به کاربر کمک می‌کند اطلاعات حمل و نقل و صورت‌حساب خود را برای پرداخت سریع‌تر دفعه بعد ذخیره کند. همچنین به شما کمک می‌کند تا بر اساس تاریخچه مرور و خرید مشتریان، یک تجربه خرید شخصی سازی شده را ارائه دهید. آیا عالی نیست که بتوانید کاربران وارد شده را با شناسه‌های کاربری‌شان در Google Analytics ردیابی کنید و همچنین مسیری را که مشتریان قبل از خرید طی کرده‌اند بررسی کنید؟ به نظر من که بی‌نظیر است!

دیدگاهتان را بنویسید