You are currently viewing دانلود رایگان افزونه نمایش بازدید های سایت در داشبورد وردپرس

دانلود رایگان افزونه نمایش بازدید های سایت در داشبورد وردپرس

افزونه نمایش بازدید های بسایت به صورت ویجت در صفحه داشبورد وردپرس یک افزونه بسیار سبک و بهینه برای نمایش آمار وبسایت با امکانات زیر است.

افزونه Referrer and Keyword Tracker ابزاری قدرتمند برای مدیران وبسایت‌های وردپرسی است که به شما امکان می‌دهد تمامی ورودی‌های سایت خود را بررسی و تحلیل کنید.

این افزونه لینک‌های ارجاع‌دهنده را ردیابی می‌کند و در صورت ورود کاربران از طریق موتور جستجوی گوگل، کلمه کلیدی مورد استفاده آن‌ها را نمایش می‌دهد. همچنین این افزونه تعداد صفحات مشاهده‌شده توسط هر کاربر را به صورت دقیق ثبت می‌کند، تا شما بتوانید رفتار کاربران خود را بهتر درک کنید و محتوای سایت خود را بهینه‌سازی کنید.

ویژگی منحصربه‌فرد این افزونه، نمایش گرافیکی تعداد بازدیدهای روزانه سایت در قالب نموداری جذاب و کاربردی است که در داشبورد وردپرس قابل مشاهده است.

این نمودار به شما کمک می‌کند تا روند بازدیدهای سایت را در ۱۰ روز اخیر به صورت بصری دنبال کنید و به سرعت تغییرات را تشخیص دهید. این افزونه برای تمامی سایت‌های وردپرسی که به دنبال بهبود عملکرد سئو و تحلیل رفتار کاربران هستند، ابزاری ضروری و سودمند خواهد بود.

امکانات افزونه:

نمایش آی پی کاربر

نمایش لینک ارجاع دهنده

نمایش تعداد بازدید های هرکاربر بر اساس آی پی

نمایش تاریخ و ساعت بازدید

نمایش بازدید ده روز اخیر از کل وبسایت به صورت نموداری

پیشنمایش این افزونه را در زیر می توانید مشاهده کنید

دانلود رایگان افزونه نمایش بازدید های سایت در داشبورد وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید