You are currently viewing حل خطای ۵۰۰ در وردپرس

حل خطای ۵۰۰ در وردپرس

خطای ۵۰۰ نشان دهنده مشکلی در سرور است و عیب یابی می تواند کمی دشوارتر باشد. بیایید به رایج ترین خطاهای وردپرس در این دسته نگاه کنیم.
خطای سرور داخلی دقیقاً به شما نمی گوید که چه چیزی اشتباه رخ داده است، اما معمولاً توسط یک عمل در وب سایت شما ایجاد می شود. به عنوان مثال، یک افزونه ممکن است عملکردی را فعال کرده باشد که سایت شما را خراب کرده است.

بنابراین، می توانید با غیرفعال کردن همه افزونه‌ها و تم‌ها شروع کنید. اگر مشکل ادامه داشت، فایل htaccess. را حذف کنید (پس از کپی کردن) و بعد فایل htaccess. جدید را بسازید.

اگر هنوز نمی توانید مشکل اصلی را شناسایی کنید، سعی کنید حالت اشکال زدایی را روشن کنید. برای انجام این کار، فایل wp-config.php خود را باز کنید، WP_DEBUG را جستجو کنید و مقدار را از false به true تغییر دهید، همانطور که در زیر نشان داده شده است:

 

define( 'WP_DEBUG', true )

سپس فایل را ببندید و سایت خود را مجددا بارگذاری کنید. اکنون ممکن است بتوانید ببینید چه چیزی باعث این خطا شده است؛اغلب مشکلات مربوط به خطای ۵۰۰ در ورپرس بخاطر سرور و یا ایراد از هاست شماست با این حال، با فعال کردن حالت دیباگ میتوانید مشکل را در میان افزونه ها و یا قالب سایت خود پیدا کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید